Kompleksowa i profesjonalna opieka serwisowa

Wybierając nasze produkty, decydujesz się na sprawdzone, praktyczne oprogramowanie.

Obsługa serwisowa, zorientowana na twoje potrzeby i wymagania, to gwarancja długoterminowej i bezstresowej pracy z programem! Stawiaj na bezpieczne rozwiązania!

Nieważne, czy dopiero rozpoczynasz pracę z programem, czy jesteś już doświadczonym użytkownikiem, otrzymasz pomoc i wsparcie, jakich potrzebujesz. Możesz ściągnąć do siebie konsultanta lub po prostu zadzwonić do działu opieki nad użytkownikami. Możesz dokształcić się z wybranego tematu na jednodniowych seminariach lub wybrać szkolenie indywidualne u ciebie w firmie, albo po prostu skorzystać z porad udzielonych przez naszych doradców z centrali.

Wybierz swój przepis na sukces!

Zapytaj eksperta IN-Software

Wizyty indywidualne u Ciebie w firmie

Możesz nas polubić na facebooku, ale dla nas - podbnie jak dla większości przedsiębiorców - liczy się bezpośredni kontakt, dlatego z przyjemnością spotkamy się z Tobą osobiście.

Konsultanci ds. szkoleń i pomocy technicznej, pracujący w terenie są bezpośrednimi opiekunami we wszystkich kwestiach dotyczących zastosowania oprogramowania IN-FORM u Ciebie w firmie. Wykonują wprowadzenie do programu, pomagają w jego ustawieniu oraz szkolą Twoich pracowników. Doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej pracy w terenie, sprawia, że nie ma dla nich trudnych pytań. Ściągnij takiego profesjonalistę do siebie do firmy i rozpocznij pracę na programie!

Konsultanci ds. szkoleń i pomocy technicznej działają na terenie całej Polski - również w Twojej okolicy. Więcej informacji i dane kontaktowe znajdziesz tutaj!

Sprawy administracyjne

W IN-Software jest wiele pracowitych rąk, które dbają o to, aby Twoja sprawa została szybko i profesjonalnie załatwiona. Wszyscy pracownicy IN-Software chętnie służą pomocą - nawet jeśli potrzebujesz tylko numeru telefonu lub danych kontaktowych. Są oni tak samo mocno zaangażowani jak Ci pracownicy, których miałeś okazję poznać osobiście.

Telefoniczna linia pomocy

Konsultanci ds. pomocy telefonicznej pozostają do Twojej dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku. To fachowcy, którzy doradzą Tobie we wszystkich kwestiach technicznych i merytorycznych związanych z obsługą programów IN-FORM, przygotują dla Ciebie dodatkową dokumentację lub instrukcje lub po prostu udzielą użytecznych wskazówek, jak wydajnie pracować z programem.

Jednak ich najważniejszym zadaniem jest zapewnienie dostępności pomocy telefonicznej w przypadku sytuacji awaryjnej. W końcu czas to pieniądz, a Twoja firma nie może pozwolić sobie na nieplanowane przestoje w pracy.

Opieka nad użytkownikami

Twoja firma się rozwija? Może nadszedł już czas na dostosowanie konfiguracji programu, dobranej kilka lat temu? Doradcy z działu opieki nad użytkownikami znają szczegółowo całą paletę produktów IN-Software i z chęcią udzielą Tobie informacji na temat możliwości rozbudowy systemu łącznie z przedstawieniem zalet i wad nowego rozwiązania. W porozumieniu z Tobą zaproponują najbardziej odpowiednią ofertę, uwzględniającą dotychczasowy sposób pracy tak, żeby rozszerzenie lub aktualizacja programu przebiegła bezproblemowo. Z oprogramowaniem IN-Software Twoja firma może się rozwijać bez obaw!

Skontaktuj się z pracownikiem IN-Software