Pracownik call center

Każdy pracownik z call center współpracuje z konsultantem ds. oprogramowania, tworząc zgrany zespół w pozyskiwaniu nowych użytkowników i efektywnym planowaniu kalendarza spotkań. Prowadząc rozmowy telefoniczne z firmami staramy się akcentować korzyści płynące z zastosowania systemów IN-FORM w zarządzaniu firmą, tak by zachęcić Państwa do bezpośredniego spotkania z naszymi konsultantami.

Zakres obowiązków:

  • telefoniczne umawianie terminów spotkań dla konsultantów ds. oprogramowania
  • efektywne planowanie kalendarza spotkań konsultantów ds. oprogramowania
  • prowadzenie korespondencji z kontrahentami zainteresowanymi ofertą produktową firmy
  • planowanie własnego dnia pracy

 

Informacje ogólne:

  • praca w biurze w Poznaniu
  • umowa o pracę - pełen etat lub 3/4 etatu

Lubisz rozmawiać przez telefon? Prześlij nam swoje zgłoszenie z CV wraz z oczekiwaniami finansowymi. Więcej informacji na temat naszych pracowników oraz naszego przedsiębiorstwa znajdziesz pod linkiem Filozofia.