KSeF - zero stresu!

Jeśli KSeF wciąż budzi Twoje pytania (albo lekką irytację) to zapraszamy na warsztaty online.

Dlaczego warto?
- zyskasz wiedzę, umiejętności i spokój
- uczysz się na praktycznych przykładach w IN-FORM
- małe grupy: 4–12 osób
- forma warsztatowa na żywo online

Proponowane szkolenia:
1. KSeF – podstawy - ok. 45 minut (70 zł brutto / os.)
Najważniejsze informacje o KSeF oraz jak zyskać certyfikaty i dostęp do KSeF.
2. Faktury sprzedażowe w KSeF - ok. 60 minut (80 zł brutto / os.)
Praktyczny proces wystawiania faktur KSeF w IN-FORM.
3. Faktury zakupowe w KSeF - ok 45 minut (70 zł brutto / os.)
Jak odbierać, weryfikować i księgować faktury zakupowe KSeF.

Wybierz dogodny termin w kalendarzu i zapisz się już dziś!

Kalendarz jest systematycznie aktualizowany. W zależności od zainteresowania tematem będą pojawiać się nowe terminy szkoleń.

Rejestrację na wydarzenie obsługuje Konfeo.com, a płatności Przelewy24.

Regulamin szkoleń i Ochrona danych osobowych.


REGULAMIN SZKOLEŃ ONLINE (WEBINARÓW/WARSZTATÓW)
IN-SOFTWARE POLSKA SP. Z O.O.


§1. Postanowienia ogólne i Sprzedawca

1. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży i udziału w szkoleniach online realizowanych przez firmę IN-Software Polska Sp. z o.o.
2. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem serwisu Konfeo.com.
3. Sprzedawcą i Organizatorem jest: IN-Software Polska Sp. z o.o. ul. Ziębicka 25, 60-164 Poznań NIP: 7811527302, KRS: 0000184967 Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu.
4. Kontakt:
- E-mail: biuro@in-software.com
- Telefon: 61 661-71-21


§2. Wymagania techniczne (Platforma Zoom)

1. Szkolenia odbywają się w formie zdalnej (na żywo) za pośrednictwem platformy Zoom.
2. Wymagania niezbędne do udziału:
- Komputer/tablet z dostępem do Internetu
- Stabilne łącze internetowe o przepustowości minimum 5 Mbps
- Zainstalowana aplikacja Zoom
- Głośniki/słuchawki oraz mikrofon
- Aktywny adres e-mail (do odbioru linku logowania)

§3. Rejestracja i Płatności

1. Zgłoszenie udziału następuje poprzez wypełnienie formularza oraz opłacenie i jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług szkoleniowych.
2. Operatorem płatności jest PayPro S.A. (Przelewy24).

§4. Realizacja szkolenia

1. Szkolenie online odbywa się na żywo w określonym dniu i godzinie. Liczba miejsc jest ograniczona; rezerwacja miejsca następuje z chwilą dokonania płatności.
2. Link do pokoju szkoleniowego na platformie Zoom zostanie wysłany na adres e-mail Uczestnika najpóźniej na 1 godzinę przed planowanym rozpoczęciem wydarzenia.
3. W przypadku nieotrzymania linku, Uczestnik zobowiązany jest do sprawdzenia folderu SPAM i/lub skontaktowania się z organizatorem.
4. Uczestnik ma prawo jedynie do udziału w wydarzeniu w czasie rzeczywistym. Jakiekolwiek utrwalanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie lub inne formy wykorzystania przebiegu wydarzenia są niedozwolone.

§5. Zmiana terminu i odwołanie szkolenia

1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania z przyczyn niezależnych (np. choroba prelegenta, awaria techniczna, siła wyższa) lub w przypadku niezebrania minimalnej grupy uczestników.
2. O wszelkich zmianach Uczestnicy zostaną poinformowani drogą mailową lub telefoniczną.
3. W przypadku zmiany terminu lub odwołania szkolenia przez Organizatora, Uczestnik ma prawo wyboru:
- Udziału w szkoleniu w nowym terminie
- Zwrotu 100% wpłaconych środków. Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od momentu podania przez uczestnika prawidłowych danych do wykonania przelewu

§6. Odstąpienie od umowy (Konsumenci)

1. Uczestnik/konsument przyjmuje do wiadomości, że szkolenie jest wydarzeniem edukacyjnym, realizowanym na żywo, w określonym terminie z ograniczoną liczbą miejsc zgodnie z art. 38 ust. 10 ustawy o prawach konsumenta.
2. W związku z tym po zawarciu umowy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

§7. Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące jakości połączenia, przebiegu szkolenia płatności należy zgłaszać na adres: biuro@in-software.com.
2. Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika oraz problemu.
3. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

§8. Dane osobowe

1. Administratorem danych jest IN-Software Polska Sp. z o.o.
2. Dane przetwarzane są w celu realizacji usługi szkoleniowej (umowy) oraz obowiązków księgowych. Szczegóły w Polityce Prywatności